אם אתם חושבים לפתוח עסק, ואוהבים ריח של מרככי כביסה, למה שלא תחשבו על פתיחת מכבסה?בשנים האחרונות, בוחרים אנשים רבים להעביר את כביסותיהם לטיפול במכבסה מקצועית. אם כדי להיפטר מהעול של עבודות הכביסה, ואם כדי לחסוך ברכישת מכונת כביסה ביתית – כך או כך, פתיחת מכבסה מקצועית היא עסק שעשוי להתגלות כמשתלם במיוחד.

ציוד למכבסה

עם השנים וההתפתחות הטכנולוגית, מכונות הכביסה משתכללות ונעשות עוצמתיות יותר ואיכותיות יותר. אנשים הבוחרים לכבס את בגדיהם במכבסה מעוניינים בכביסה ברמה גבוהה, כזו שתשמור היטב על איכות הבד ותסיר כל שמץ של כתם או לכלוך. כדי להצליח, עליכם לספק את התוצאות הטובות ביותר. כדי שזה יקרה, דאגו לקנות את הציוד למכבסה בוודהיל ונדינג.

וודהיל וונדינג קמה בארה”ב כעסק משפחתי, שהלך והצליח, הלך והתרחב. לישראל הגיע וודהיל ונדינג בשנת 1992 עם 2 מכונות כביסה וייבוש שנועדו לשרות עצמי. כיום החברה מפעילה מאות מכונות בכל רחבי הארץ.

וודהיל וונדינג היא אחת המפיצים הבינלאומיים של חברת אלקטרולוקס, מותג מכשירי החשמל הנחשב למוערך ביותר בתחום.

חברת וודהיל ונדינג בע”מ מספר אחת באיכות

וודהיל ונדינג מספקת את הציוד למכבסות האיכותי ביותר . מכונות כביסה של אלקטרולוקס מסוגים שונים, ברמות שונות של עוצמה ומהירות. כל מכונות הכביסה של חברת מייטג, ומכונות הייבוש המסחריות של החברה. יש כאן גם מייבשי גז או חשמל. ניתן לבחור בגודל הרצוי החל מ-10 ק”ג.

הציוד שלנו למכבסה הוא העוצמתי ביותר שיש, ואחראי לכביסות של מיליוני אנשים בכל רחבי העולם. הכביסות יוצאות ללא רבב, ללא קמטים, שמורות בעדינות ובאותו מרקם בדיוק כמו קודם.

רשימת ציוד למכבסה – הכל נמצא בוודהיל ונדינג

הכנו לכם רשימה מסודרת הכוללת את כל פריטי הציוד למכבסה שאתם צריכים. תוכלו למצוא את כולם באתר שלנו, בנוחות ובקלות. האתר מחולק לקטגוריות ותתי קטגוריות, כך שתגיעו לכל מוצר ישירות.

 מכונות כביסה תעשייתיות

  • מכונות כביסה של אלקטרולוקס: וודהיל ונדינג היא יבואן מורשה של אלקטרולוקס, מותג מכשירי החשמל המפורסם . תמצאו אצלנו את כל הדגמים המתקדמים של החברה.
  • מכונות כביסה של מייטג: וודהיל ונדינג היא יבואן ארצי של חברת מייטג, המתמחה במכונות כביסה תעשייתיות. אנו מחזיקים את כל הדגמים של חברת מייטג, כך שתוכלו לבחור בדגם המתאים לכם ביותר.

מכונות ייבוש

  • מכונות ייבוש של אלקטרולוקס: מכונות ייבוש בגדלים שונים, וכן בעוצמות עבודה שונות. מכונות הייבוש של אלקטרולוקס משתלמות במיוחד כי הן חסכניות בחשמל.
  • מכונות ייבוש של מייטג: מכונות ייבוש בהספקי עבודה שונים, המתאימות להפעלה במכבסות ממגוון סוגים. מכונות הייבוש של מייטג איכותיות ועמידות לאורך זמן.
  • מערכת לגונה לכביסה עדינה – התחליף העדין והרטוב לניקוי היבש המוכר. מערכת חדשנית ואיכותית של חברת אלקטרולוקס, שתטפל לכם היטב בכביסה העדינה. הבגדים יצאו שמורים, נקיים ורעננים. מערכת לגונה היא הפתרון המושלם לאתגר הגדול של כביסות עדינות.

ציוד למכבסות

  • מגהצים ושולחנות גיהוץ – בוודהיל ונדינג תוכלו למצוא את כל הציוד המתאים לגיהוץ עדין ואיכותי. כולל מגהצים, טפלונים, וכיסויים לשולחנות הגיהוץ, וכן צינורות קיטור וספריי עמילן. כל המוצרים הללו ישמשו אתכם, כשתרצו להגיע לתוצאה מושלמת של בגד שהוא לא רק נקי, אלא גם נעים למראה ומעומלן בקפידה.
  • חומרי ניקוי לכל סוגי הבדים – חומרי ניקוי שלא קונים בסופר, ברמה גבוהה באמת שמצדיקה את הפנייה למכבסה. חומרים מקצועיים לניקוי עדין, אינטנסיבי, להלבנה ולחיטוי. לקוחות שיקבלו בגדים נקיים באמת, ישמחו לחזור וגם יספקו לכם מוניטין של איכות.
  • קולבים מעולים ואריזות – אנשים פונים למכבסה לא רק בשביל הנוחות, אלא גם בשביל הפינוק: התחושה הרעננה של בגד שמגיע “כמו חדש” – תלוי על קולב איכותי ועטוף בניילון בקפדנות. הדברים הקטנים האלו עושים את זה ללקוחות!

תנו למומחים שלנו לייעץ לכם

טווח המוצרים הרחב שלנו מאפשר התאמה מדויקת, אבל הוא עשוי גם לבלבל. מה הכי נכון ומתאים לכם, למכבסה שלכם, בין כל מכונות הכביסה והייבוש הקיימות? חיבור רגיל או תלת פאזי? פתח עליון, תחתון או צדדי? אילו אפשרויות סחיטה? איזה גודל של מכונה? אף פעם לא חשבתם שיש כל כך הרבה סוגים של מכונות שעושות את אותו דבר!

אז תנו לניסיון שלנו לעשות לכם את העבודה. נוכל להתאים לכם את המכשירים שיספקו את התוצאות שאתם מחפשים: באפשרויות הכביסה, בקצב, ברמת הניקיון ובכמות הניתנת להכלה בכל מכונה. יאפשרו את ההפעלה הנוחה ביותר עבורכם, ויתאימו לתנאים שלכם, כמו גודל המקום במכבסה וטווח התקציב שאתם מעוניינים להשקיע.

אחד הגורמים המשמעותיים ביותר, הוא סוג המכבסה שאתם מעוניינים לפתוח. בוודהיל ונדינג ציוד המתאים לכל סוגי המכבסות.

סוגי המכבסות העיקריים:

  • מכבסה תעשייתית – במכבסות אלה משתשמשים ארגונים או חברות, כמו: מעונות סטודנטים, מלונות ומחנות צבא. הכביסה נעשית בדרך כלל על ידי אחראים מטעם הארגון או החברה. בדרך כלל על הבגדים כתוב שם, והם מופרדים על ידי רשתות. ציוד למכבסה כזו כולל מכונות כביסה איכותיות, בדרך כלל מהירות יחסית ובעוצמה גבוהה.
  • מכבסה מסחרית – מכבסה שנועדה למטרות רווח, וכל אחד יכול לבוא ולמסור את בגדיו לכביסה תמורת תשלום. הכביסה נעשית על ידי עובדי המכבסה. למכבסה כזו מתאימות מכונות כביסה במגוון אפשרויות, עם הספקי עבודה טובים וחומרי ניקוי מעולים במיוחד.
  • מכבסה בשירות עצמי – מכבסה מסחרית שבה הפעלת המכונות נעשית בשירות עצמי על ידי הלקוחות. מכונות הכביסה מופעלות בדרך כלל באמצעות מטבע. מכבסות אלה נועדות לשרת אנשים שאין להם מכונת כביסה, ולכן בדרך כלל תראו אותן במעונות סטודנטים. לעתים ניתן למצוא אותן גם בבתי מלון. ציוד למכבסה בשירות עצמי כולל מכונות קלות במיוחד לתפעול.

בהתאמת הציוד אנו מתחשבים גם בסוג הלקוח. מלונות זקוקים לציוד למכבסה מסוים, ומעונות סטודנטים לציוד אחר. הכל בהתאם לאופן השימוש, תדירותו, המפעילים של המכונות במכבסה ועוד.

גודל המכבסה הוא נתון רלוונטי במיוחד, כיוון שמעברים צרים וצפופים מדי עלולים להקשות עליכם ועל הלקוחות שלכם. יש למדוד את השטח באופן מדויק, ולפי המידות להתאים את גודל המכונה.

בנוסף, אם אתם מתלבטים אם לקנות או לשכור ציוד למכבסה, למה שלא תספרו לנו על ההתלבטות שלכם? הנציגים שלנו יתנו מענה גם לשאלה כזאת, וייעצו לכם בהתאם לניסיון רב השנים של וודהיל ונדינג.

המכונה עבדה קשה מדי? תיקון של כל סוגי הציוד למכבסה

אנו מציעים לא רק מכירה, כי אם גם תיקון של כל סוגי הציוד למכבסה. כך שאם מכונת הייבוש שלכם סובלת מבלאי, או מכונת הכביסה דוממת פתאום – כדאי שתפנו אלינו. הטכנאים שלנו יגיע יטפלו בבעיה במהירות, ולא יעזבו אתכם לפני מתן הוראות מדויק על דרך השימוש במכונה.

הרבה מעבר לציוד למכבסה

בוודהיל ונדינג תמצאו הרבה מעבר לציוד למכבסה. תוכלו לקבל מאתנו ייעוץ מקצועי לפני פתיחת מכבסה, עם כל הטיפים הקטנים והחשובים שייצרו מוניטין מעולים למכבסה שלכם. למשל, נוכל לספר לכם שהלקוחות אוהבים את התחושה המפנקת של בגדים ריחניים, מקופלים בקפדנות וארוזים היטב, והם מצפים לקבל את הבגד מהמכבסה כאילו הוא בגד חדש ממש… לכן, חשוב להקפיד על קיפול מדויק וניילון איכותי. כדאי גם להצטייד בקרטונים בהם תארזו את הבגדים לאחר הגיהוץ, כדי שישארו מעומלנים היטב.

בנוסף, חומרי ניקוי מקצועיים ועוצמתיים יעשו שם טוב לביזנס שלכם. אנשים שמחים לשמוע על מכבסה טובה, עליה יוכלו לסמוך שתוציא את בגדיהם כחדשים. חומרי ניקיון רגילים שנמכרים בכל סופר עלולים שלא להביא אתכם לתוצאה הזאת, אז כדאי לכם להשקיע בחומרים מעולים.בסופו של יום, שם טוב הוא גם עניין של תוצאות. דאגו לשירות איכותי ולמקסימום ניקיון, כדי ליצור לעצמכם מוניטין מעולים.

מתלבטים אם להפוך את המכבסה למכבסה בשירות עצמי? אולי כזה עם בית קפה צמוד? זה הכי פופולרי היום וכדאי לחשוב על האופציה הזו ברצינות! גם כאן, נשמח לספק לכם שירותי ייעוץ מתוך היכרות מעמיקה של השוק. הכינו רשימת ציוד למכבסה שלכם ותמצאו הכל באתר של וודהיל ונדינג! בנוסף תוכלו למצוא באתר שלנו את כל המידע הנחוץ למכבסות מכל הסוגים, וליצור אתנו קשר בקלות.

אנו נשמח ללוות אתכם בתהליך. שיהיה בהצלחה!