מדוע כדאי לכבס במכבסה מקצועית במקום בבית?

אנשים רבים מתבלטים בין שתי אפשרויות מרכזיות בכל מה שנוגע לטיפול בכביסה שלהם. האחת היא לקנות מכונת כביסה ולכבס בעצמם את הבגדים. האפשרות השניה היא לפנות למכבסה מקצועית חיצונית – בין אם בשירות עצמי או בשירות מקצועי, ולכבס שם את הבגדים. בשנים האחרונות דווקא הפתרון השני הופך להיות נפוץ מאד. אם כך, מהם היתרונות בפניה למכבסה מקצועית?

הסדר, השירות, המכונות והנוחות

  • חיסכון – עלות הכביסה במכבסה חיצונית היא נמוכה למדי, בוודאי אם מדובר על כביסה בשירות עצמי. השוו זאת למצב שבו אתם רוכשים מכונת כביסה, ומתחייבים לתשלום של אלפי ש”ח לאורך מספר שנים. לעומת זאת כאן משלמים סכום קטן רק עבור הכביסה עצמה. מה גם שאינכם משלמים על צריכת החשמל והמים, והדבר מקל מאד על התקציב שלכם.
  • המכונות – במכבסות מקצועיות, יש מכונות כביסה תעשייתיות, שכוחן חזק פי כמה מאלו הביתיות, וגם איכותן היא לרוב גבוהה הרבה יותר. מדובר על מכונות שצריכות לעמוד לא פעם בעשרות כביסות ביום – ולכן הן נחשבות איכותיות, עמידות וחזקות מאד. כך אתם יודעים שהבגדים שלכם יקבלו טיפול מעולה.
  • כמות הכביסה – במכבסות המקצועיות, מכונות הכביסה הן גדולות למדי, ויש אף אפשרות להשתמש ביותר ממכונה אחת במקביל. כך אפשר לטפל בהרבה כביסה בבת אחת, במקום לרוקן בכל פעם את המכונה ולהכניס כביסה חדשה.
  • שירות אישי – במידת הצורך, אפשר לפנות למכבסה שכוללת גם שירות אישי. כך, אם יש לכם בגדים או בדים שזקוקים לטיפול מיוחד, מציינים זאת בפני אנשי המקצוע, ואתם תוכלו לקבל טיפול מעולה שינקה את הבדים, מבלי להרוס אותם או להזיק להם.

מכונות למכבסות אצל וודהיל ונדינג

אם אתם בעצמכם שוקלים לפתוח מכבסה מקצועית, כל שנותר לכם לעשות זה ליצור קשר עם חברת וודהיל ונדינג. החברה קיימת בישראל כבר יותר מ20 שנה, והיא עוסקת בשיווק של מכונות כביסה תעשייתיות למכבסות, ואף נותנת שירותי תיקון במידת הצורך, ומספקת תמיד פתרונות מעולים.

למידע נוסף על מכונות ייבוש ומכונות כביסה, אנחנו בוודהיל ונדינג בע”מ נשמח לשמוע מכם. צרו עמנו קשר עוד היום כדי לקבל את מכונת הייבוש הטוב ביותר עבורכם.