חברת וודהיל ונדינג החלה את פעילותה בתחום אספקת ציוד למכבסות בארה”ב בשנות ה-70, ובשנת 1992 העבירה את פעילותה לארץ. ניסיונה העשיר של החברה מאפשר לה לעזור לכם בבחירת מכונות הכביסה המתאימות ביותר לצרכים שלכם, ובכך לייעל את העבודה שלכם. מעבר לזאת, אנו מספקים ללקוחותינו שירותי תחזוקה מקיפים, המאפשרים להם לפתור כל תקלה בתוך פרק זמן קצר, ובכך לייעל את השירות הניתן ללקוחות שלהם.

כבעלי מכבסות, אנחנו מבינים היטב בדבר אחד עיקרי – כביסה. אך יש עוד דבר שכדאי מאוד לתת עליו את הדעת כאשר יש בבעלותנו עסק של מכבסה, והוא אביזרים למכבסות. מדובר בעולם רחב מאוד של מוצרים ואפשרויות, ולא כדאי לנו לזלזל בבחירה שלהם. הדרך שבה נציג את המוצר המוגמר שלנו חשובה כמו יכולתנו לספק בגד נקי ללא כתמים.
ציוד למכבסות יכול להפוך את ניקוי הבגדים והטיפול המשלים בהם מפעולה פשוטה בלבד, שאותה יכול לבצע כל לקוח באופן עצמאי במכבסות בהן יש רק מכונת כביסה, לעסק מקצועי ברמה אחת מעל שאר המקומות. הוא יכול להיות מה שיגרום ללקוחות לחזור ולבקש את אותו השירות פעם אחר פעם.
קיפול ואריזת הבגדים בצורה כזו שלא תפגע במראה שלהם, הוא יתרון משמעותי וחשוב שכל מכבסה מקצועית צריכה לשאוף אליו, וזאת באמצעות ציוד מקצועי למכבסות.

מה כדאי לדעת?

ציוד למכבסות כולל בראש ובראשונה, מגוון רחב של חומרי ניקוי לכל סוג בד ולכל מטרה, אבקות כביסה מסוגים שונים, מסירי כתמים אינטנסיביים, מלבינים, חומרים אנטי בקטריאליים ועוד.
מכבסה אשר לא תדע לספק בגדים נקיים באופן מושלם לא תזכה ללקוחות חוזרים, והעסק כולו עלול לזכות לתווית לא אמינה. חומרי ניקוי איכותיים שכאלו, מיועדים לשוק המקצועי ולאנשי מקצוע טובים אשר יודעים כיצד להשתמש בהם בצורה טובה. חומרי ניקוי מסוג זה עלולים להסב נזק רב לבגדים בשימוש חובבני וביתי.

ציוד בסיסי למכבסה

הדבר הראשון והחשוב ביותר בתחום של ציוד למכבסות, הוא קולבים. רכישת קולבים יעילים ומגוונים הינה הכרחית על מנת שתוכלו לספק את המוצר המוגמר בצורה הטובה ביותר. קולבים איכותיים ישמרו על איכות הגיהוץ והכביסה, וידאגו למנוע קמטים וקפלים אשר יפריעו ללקוח. חשוב שתמצאו חברה שתספק לכם קולבים לכל סוגי הבגדים והגזרות איתם אתם מתמודדים בעסק.
בנוסף, כדאי שתצטיידו גם במגהצים, טפלונים, כיסויים לשולחנות הגיהוץ שלכם, צינורות קיטור וספריי עמילן. אלו אביזרים בסיסיים אשר יהיו הכרחיים עבורכם.
מומלץ שתצטיידו גם בקרטונים אשר תציבו בתוך הבגדים לאחר הגיהוץ – כך תדאגו שהבגדים יישארו ישרים וחסרי קמטים כאשר תשאירו אותם על הקולב עד הגעת הלקוח.

אווירה נקייה

לא פעם נתקלנו במכבסות אשר משתמשות בציוד למכבסות כגון אבקות או מרככי כביסה אשר הלקוח יכול למצוא בעצמו בקלות בסופר.
כבעלי מכבסות, הלקוח מצפה מאיתנו להשתמש במוצרים הטובים והיעילים ביותר. בסופו שלדבר, אנחנו האנשים שפונים עליהם כאשר לא מצליחים לנקות את הבגד כמו שצריך, או לנקות כתם עיקש במיוחד.
לכן, נדרש מאיתנו לרכוש את הציוד הטוב ביותר למכבסות, כזה שיהיה איכותי ומהימן.
כאשר אנו מגישים את הכביסה המוגמרת ללקוח, הוא מצפה כי המוצר המוגמר ייראה טוב ומקצועי, לכן מומלץ שתצטיידו גם בניילונים שיעטפו את הכביסה.
ניילונים רצופים אשר ניתן לחתוך בצורה אידיאלית כך שתתאים לכביסה של הלקוח ותגן עליה מפני לכלוך.
כדאי שבעסק שלכם תחזיקו גם חומרי ניקוי לבית. פעמים רבות הלקוח יוכל לבקש ולרכוש מוצרים אם בעסק שלכם תהיה אווירה נקייה – בגד נקי יבקש גוף ובית נקי. לכן, נפנה אל חברה שתוכל לספק לנו אביזרים מגוונים ככל האפשר.

אביזרים משלימים

אם ברצונכם שהמכסה שלכם תמשוך לקוחות רבים יותר, זה לא מספיק שהבגדים יהיו רק נקיים. כל בעל עסק כיום יודע שאין זה מספיק לספר שירות בסיסי, או מוצר בסיסי – גם העטיפה חשובה לא פחות ולעתים אף יותר.
ציוד טוב למכבסות יכלול גם אביזרים משלימים אשר ייעלו את העבודה השוטפת במכבסה שלכם – אריזות ועטיפות לבגדים, ניילונים, מגוון סיכות מיוחדות, מברשות וקולבים יפים – אלו רק חלק מהמוצרים אשר כדאי שתספקו ללקוחות שלכם בחזרה יחד עם הבגדים שלהם, בצורה נקייה, אסתטית, אטומה ושמורה.

כמות או איכות?

כאשר אנו מצטיידים באביזרים למכבסה, אנו עלולים לשאול את עצמנו האם לרכוש כמות גדולה, או איכותית.
התשובה הנכונה היא – שניהם. הימנעו מלקמץ בקניית קולבים למכבסה שלכם, שכן אתם עלולים להיקלע למצב שבו אתם משתמשים בקולבים נחותים שיהרסו את איכות הבגד שניתן לכם בידי הלקוח, שסומך עליכם.
כמו כן, עליכם להיות מסוגלים לנקות כמות גדולה של בגדים, ובמהירות – לכן כדאי שתצטיידו בציוד למכבסות אשר יהיה אמיד לאורך זמן ולא יתמוטט בעקבות עומס בעבודה.

לסיכום

בין אם מדובר במכבסה בתל אביב ובין אם דובר במכבסה שממוקמת בצד השני של הארץ בקריית שמונה או במעלות תרשיחא, ציוד למכבסות הינו עניין בסיסי הרבה יותר מאשר חומרים של ניקוי יבש או חומרים של כביסה רטובה.
קרטונים ליישור הבגד או קרטונים לקולבים, ניילונים למכבסות וציוד גיהוץ – כל אלו מוצרים הכרחיים וחשובים שכדאי שלא נשכח, אל לנו לזלזל בבחירה שלהם.
כאשר הלקוח שלנו יקבל מוצר נחות – הוא מיד יעקם את פניו וימנע מלעשות עסקים עמנו שוב. שימור לקוחות הינו המפתח לשגשוג העסק שלנו.
שליחת בגדים למכבסה נובעת מהיעדר מכונת כביסה בבית הלקוח, או לחילופין מדרישה לניקוי בגדים עדינים במיוחד ורצון לחסוך בזמן.
לא משנה מה הסיבה, מכבסה מקצועית תשאף להעניק ללקוחותיה בגדים נקיים ומושלמים, ריחניים וארוזים בצורה יפה. לשם כך, כדאי לדאוג לשימוש בחומרים מקצועיים מבית וודהיל נדינג בע”מ, ציוד למכבסות איכותי ולאביזרים נלווים אשר יספקו את מה שנדרש למכבסה שמעוניינת להעניק את השירות המושלם.