מכונות ייבוש מייטג

אם אתם מחפשים מייבש כביסה איכותי לטובת מתן שירות מיטבי ללקוחות במכבסה הציבורית שלכם או לטובת ייבוש הבגדים של המשפחה הפרטית שלכם – מכונות ייבוש מייטג יהיו הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

לקבלת מידע נוסף ולהזמנת מכונות כביסה מייטג או שירות עבורן חייגו עכשיו 02-5385586

למה דווקא מייטג?

  • בגלל החברה המייצרת – חברת מייטג היא אחת החברות המובילות היום בעולם בייצור של מכונות כביסה ושל מכונות ייבוש כביסה, וכל תהליך הייצור מתבצע תוך שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר.
  • בגלל המבחר – ניתן למצוא מכונות ייבוש כביסה מייטג במגוון רחב של גדלים ובהספקי עבודה שונים, כך שהן מהוות בחירה מצוינת גם לטובת הפעלה במכבסות וגם לטובת לקוחות פרטיים.
  • בגלל האחריות – כשאתם רוכשים מכונות ייבוש מתוצרת מייטג אתם מקבלים מכונת ייבוש טובה, אשר מגיעה עם אחריות מלאה. אחריות זאת מאפשרת לכם לפנות אל החברה המשווקת ולקבל ייעוץ, הסבר ושירות מקצועיים ומהירים לטובת פתרון הבעיה.
  • בגלל כדאיות ההשקעה – חברת מייטג מייצרת מכונות ייבוש שמחזיקות מעמד לאורך זמן, כך שאין בכלל ספק שמדובר בהשקעה משתלמת מאוד.

וודהיל ונדינג – משווקת רשמית של איכות

וודהיל ונדינג משווקת מכונות ייבוש מייטג ומציעה לכם שירות שכולל את כל מה שצריך:

  • מבחר – חברתנו משווקת מבחר מכונות כביסה מתוצרת חברת מייטג, כך שתוכלו למצוא אצלנו גם מייבשי כביסה גדולים וחזקים המתאימים למכבסות, וגם מייבשי כביסה קטנים יותר המתאימים במיוחד ללקוחות פרטיים.
  • אחריות לשירות מלא – כשאתם רוכשים מכונות ייבוש מייטג מחברת וודהיל ונדינג אתם מקבלים לא רק מכונת ייבוש איכותית שתשמש אתכם לאורך זמן, אלא גם שירות מלא מהטכנאים ומהנציגים של החברה. אנו מספקים שירותי ייעוץ, תחזוקה שוטפת ותיקונים, כולם ניתנים על ידי אנשי מקצוע מוסמכים.

אז אם גם אתם רוצים ליהנות ממכונת ייבוש כביסה שתאפשר לכם ליהנות מבגדים נעימים ותחזיק מעמד לאורך זמן כאשר יש לכם אחריות מלאה הכוללת גם שירותי תחזוקה ותיקונים – צרו עמנו קשר עוד היום ואנחנו נשמח לספק לכם שירות.