מכבסה בשירות עצמי – כל היתרונות שבעולם

זה החל כשירות לאנשים שדירתם הייתה קטנה מדי בשביל להכיל מכונת כביסה. בשנים האחרונות, עם עליית מחירי החשמל והמים בישראל, יותר ויותר אנשים כבר החלו לכבס כך את בגדיהם. וכך, כמעט בלי שהרגשנו, נהפכו כל אותם מוקדי הכביסה בשירות עצמי הפזורים בכל רחבי הארץ לסיפור הצלחה של ממש. מדוע, אפוא, כדאי גם לכם לוותר על המכונה הביתית ולהתקדם לשיטה האמריקאית? להלן כל היתרונות של שירותי כביסה בשירות עצמי. אל תהססו להתחיל את השינוי.

החיסכון, הנוחות, והשקט הנפשי

הידעתם? כל הפעלה של מכונת כביסה סטנדרטית גוזלת מכיסכם סביב 20 שקלים. מדובר בחישוב פשוט של צריכת המים והחשמל המתקיימת בכל הפעלה שכזו. כמובן שאין אנו לוקחים בחשבון את עלויות החומרים הנדרשים ושחיקת המכונה (אבנית, חלודה, בלאי טבעי וכו’). וזה עוד לפני שדיברנו על מייבש הכביסה. כביסה ביתית אינה עניין זול כלל. וכאן מגיעה הסיבה הראשונה והעיקרית להעדיף כביסה בשירות עצמי – היא פשוט זולה יותר. בכמה? כ-50% פחות במרבית המקרים. עם מחירים של 7-14 שקלים ל-6-9 קילו של כביסה, אין כל ספק – שירותי הכביסה בשירות עצמי יחסכו לכם מאות ואף אלפי שקלים בשנה.

יש הטוענים שהנוחות בכביסה ביתית “מנצחת” את העלויות הגבוהות. טענה זו הייתה, אולי, רלוונטית בעבר, אך כיום פני הדברים שונים לחלוטין. ראשית, מכיוון שנפתחו מאות מכבסות בשירות עצמי בשנים האחרונות, אין צורך לנסוע למרחקים. שנית, ה”סטארט אפ” הגאוני של בית קפה-מכבסה כובש כל פינה בתל אביב ולא רק שם. המכונה עובדת ואתם נהנים מקפה איכותי במחיר מוזל. מה רע? מעבר לכך, מדובר ב”זמן איכות” של ממש עם עצמכם. ספר טוב, פרק בסדרה האהובה עליכם בסמארטפון או בטאבלט, אולי מפגש חברתי עם החבר שלא ראיתם כבר חודשים.

כביסה בשירות עצמי

כמובן שגם מייבשי כביסה נמצאים במתחמים הללו, כך שכל מה שנותר לכם זה לחפש מתחם כביסה בשירות עצמי קרוב לביתכם, להגיע עם סל כביסה ולצאת כעבור שעה נקיים ומרוצים. בלי כאב ראש ודאגה על ה”מכונה שמשמיעה רעשים מוזרים”, בלי הוצאה כספית מיותרת. באים, מכבסים, חוזרים.

מכבסה בשירות עצמי מחיר 

ישנם המון משתנים שצריך לקחת בחשבון בעת פתיחת מכבסה, כמות מכונות כביסה, הקיבולת שלהן ציוד נלווה ועוד.

לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ראשוני ללא התחייבות – צרו איתנו קשר

וודהיל ונדינג – המפתח שלכם לכביסה בשירות עצמי

וודהיל ונדינג בע”מ הינה חברת ציוד ושירות למכבסות שהחלה את דרכה כעסק משפחתי מצליח כבר בשנות ה-70 ומאז לא מפסיקה להתפתח. בין שירותי החברה: הקמת מתקני כביסה בשירות עצמי, מכירת והשכרת ציוד,תחזוקת מתקני כביסה, ייעוץ לפני פתיחת מכבסה ועוד. לייעוץ והזמנת ציוד למכבסות חייגו עוד היום למספר 02-5385586.